2014年5月27日 星期二

手術室實習-- 藍藍綠綠的手術服

到手術室實習的第一天,老師帶我們到更衣室換制服。

手術室的工作服多是藍色或綠色,為什麼呢?

圖片: 取自網絡




是因為互補色的原理。簡單來說,手術室中看得到最多的,當然就是血了,醫師有時做一個手術要好幾個小時對著鮮紅的紅或組織。大家有沒有試過玩視覺遊戲?



就像這幅圖,先盯著看30秒,之後看白色牆身,你就會看到一個不一樣的影像了。這是視覺暫留現象。

同一道理,當醫生和護士看紅色看得太久時,看四周的地方,便會產生視覺暫留,看其他地方便看看到一塊塊灰灰綠綠的,令人看上去不舒服和頭暈。而藍色綠色是紅色的互補色,當醫生看到的視覺暫留顏色是綠色(紅色的互補色是綠色),而其他人的工作服又是藍色綠色,恰巧就和視覺暫留的顏色重疊了,不再看到一塊塊的殘留視覺,以減輕醫生的視覺疲勞。

如第一幅圖,大家知道為什麼手術帽也有不同顏色呢?大家知道手術室中有甚麼儀器嗎?上圖有好幾種呢!猜中沒有獎,哈哈^^

小詩將會出書了,請大家多多支持!^^ Facebook 也會更新更多^^ 謝謝大家!

圖片來源:http://a2.att.hudong.com/83/88/01300000336297130914888210022.jpg
http://www.stpaul.org.hk/b5/assets/albums/centres/12/sph_day11314.jpg

14 則留言:

  1. 哈,小詩,估唔到看似平常不過的綠色袍,都大有學問,我以為只是隨心而已。

    大家知道手術室中有甚麼儀器嗎?---->嘩,又冇50/50,又冇得問現場觀眾,打電話問朋友佢地都唔會識,舉手投降。=P

    回覆刪除
    回覆
    1. 我當初都以為只是隨心,點知原來每樣東西都大有學問,實在太多了!
      HAHA SU,下回分解:)

      刪除
  2. 我只係搵到幾款....
    報時, 計時用既鐘
    急救車? (擺針呀, 喉呀果D)
    俾醫生做微創果陣, 用機械臂果時, 睇既mon?
    手術燈?
    監察病人維生指數既儀器?
    因為我唔係讀醫....所以唔知叫咩名呢.....

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE~~下回分解一下^^
      好叻呀你都中左好多~

      刪除
    2. 哈哈....我都好鍾意睇醫療節目....同劇集.....好似ER, ON CALL~~~ 所以知少少啦~
      小詩, 呢排熱到不得了.....大家都要保重身體呢~

      刪除
    3. HEHE~我都好中意睇嫁~不過讀左呢科之後睇真係覺得好多錯野係入面,哈哈~
      對呀,快熱死了!大家保重保重!

      刪除
    4. 好多錯處?? ER定on call????

      刪除
    5. 我冇睇ER呀...一直想睇返但搵唔到...
      HAHA ON CALL 都有好多嫁~

      刪除
  3. 手術室裡面最搶眼的是手術床上方的手術透光燈,跟著是各式各樣的手術刀、剪。
    還有呢?請小詩介紹最適合不過。

    回覆刪除
    回覆
    1. 醫學博大精深,我只是略懂皮毛之中的皮毛啊!

      刪除