2013年12月16日 星期一

我希望Google Blog 改善的地方

搬過來都有一段時間了,也開始適應這兒^^

不過這兒的確比Yahoo Blog 沒那麼方便,一來沒有一個地方可以讓Bloggers交流,二來文章不能設定權限,有些想打出來的文章,只希望是私人自己看到,但沒有這個設定,三來沒有私人留言或悄悄話的選擇,這些都好想讓Google知道,可以改進啊!

P.S.: 右邊的欄有「給我的私人留言」,如果大家有私下的留言可以用這個方法留言給我,謝謝:)

26 則留言:

  1. 又系wo....沒有悄悄話功能....@@"
    想打又不想show出來..xDDD就自己當草稿存起吧!? :P
    慢慢就適應了:D 小學護<3

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE CIRCLE^^
      天氣凍左好多呀,著多件衫^^ 小心身體呀~

      刪除
    2. 你一個賬戶可以有好多個blog,你暫時可以開一個完全冇其他人可以睇的Blog寫你唔想俾人睇到的野。我都係咁。
      另外如果用Google+的留言方式就可以有私密留言,但就一定要都有用Google+的人先可以留言。

      刪除
    3. 原來係咁,謝謝你的指教呀!等我得閒試下先!

      刪除
  2. 唉~如果佢可以Set更好的權限我就會搬返過黎

    回覆刪除
  3. hello, i just seem your blog in saladblog ^^

    回覆刪除
    回覆
    1. CARISSA^^ 原來係咁^^ 我以為放係SALADBLOG冇咩人留意到TIM ^^

      刪除
  4. 沒有私人留言,真的不太方便。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,所以我SET左右邊個私人留言~有咩都可以私下留言比我~
      我本身有時有D文都會想私下留言比你,但又唔知你EMAIL,又冇私人留言,所以都留唔到言^^''

      刪除
    2. 等我想一個方法,再告訴你。^^

      刪除
  5. 小學護,又Christmas喇,祝你...um..我諗好多人會祝你聖誕快樂,咁祝平安、幸福常伴你左右啦。

    回覆刪除
    回覆
    1. hehe su多謝你:D 新一年你都要快快樂樂健健康康:) 祝你寫文章如行雲流水:D

      刪除
  6. 小詩,Merry CHRIStmas!

    回覆刪除
    回覆
    1. HEHE CHRIS, Merry CHRISmas!我留意到嫁~ XD 祝你新年進步呀^^

      刪除
  7. 祝小詩聖誕快樂, 並賀新年!

    回覆刪除
    回覆
    1. 芬妮,謝謝你呀!祝你新年快樂,健康常伴你左右^^

      刪除
  8. 快樂迎接聖誕節 。好快迎接2014新年 。大家開心愉快
    ✿░M░E░R░R░Y░✿░C░H░R░I░S░T░M░A░S░✿

    回覆刪除
    回覆
    1. ANNA~你都係呀^^ 新一年大家開開心心:D開心萬事得!

      刪除
  9. 小詩,
    祝你聖誕快樂!
    新年快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝你呀^^ 新一年你都要健康快樂!^^

      刪除
  10. 小學護:祝你新一年快上些成為註冊護士

    回覆刪除
  11. 私人留言真係好重要,可惜呢度無呢個功能呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. HI 圓咕碌! 係呀>< 我好想有呢個功能><!
      HAPPY NEW YEAR!!!^^

      刪除